בר שפותדלג על בר שפות
בר עליוןדלג על בר עליון
0 מחקרים באתר
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מדענים פיתחו שיטה לטיפול בשיתוק מוחין באמצעות תאי גזע

מופיע גם בקטגוריות: 
11/01/2011
2285

מדענים מ- Duke University בראשות ד"ר Joanne Kurtzberg פיתחו שיטה לטיפול בשיתוק מוחין באמצעות תאי גזע. מקור שיתוק המוחין הוא כתם שחור שנמצא במוח שנגרם כתוצאה מחוסר חמצן.

באותו המקום התאים מפסיקים לגדול ולהתפתח.

החוקרים פיתחו שיטה של נטילת תאי גזע מחבל הטבור איחסונם בבקבוקון והזרקתם באמצעות אינפוזיה לתוך אותו איזור פגום במוח.

תאי הגזע חידשו את החלק הפגום וריפאו אותו.

לצפייה בסרטון אודות הניסוי ביוטיוב

http://www.dailyhealthreport.o.....cells/810/

http://seerpress.com/stem-cell.....ise/21602/

http://www.cellmedicine.com/stem-cell-therapy-for-cerebral-palsy/

http://www.regenecell.com/article-stem-cell-therapy-in-cerebral-palsy.htm

מקורות
רשתות חברתיותדלג על רשתות חברתיות
עבור לתוכן העמוד